Sunday, June 14, 2020

Bismillah.. Alhamdulillah..
Yeahhh selepas hampir setahun sis datang lagi πŸ˜†

Sebab kononnya nak berblog dengan laptop, pastu segala bahan ada dalam henfon. 
Hold dulu. Sedar2 dah hampir setahun πŸ˜†

So hari ni,Alhamdulillah dengan izin Allah sis datang untuk menulis lagi.
Begitulah kisahnya, setahun sekali baru ada ceritanya disini πŸ˜‚

Ada sahabat yg sudah maklum, menulisnya sis hari ni as a someone's wife.
Eceeewah! 

Dulu menulis sebagai single, sekarang double! πŸ˜†πŸ˜‚
Double laa ada suamikan πŸ˜…
Next, doakan kami triple pulak tau 🌼
Heh heh.

Alhamdulillah untuk nikmat dari Allah SWT ini ❤

So kalau ditakdirkan sis rajin untuk menulis lagi, ceritanya mungkin lebih  berkisarkan pengalaman baru
Semoga kalian tak jemu. 
Ya? 😊

Sementara ada peluang dan ruang, hendak sis coretkan kisah hidup sebagai tatapan hari hadapan ☺
Yang pasti yg manis sahaja, yg pahit kita buang.
Ya? 😘

Selepas 3 bulan,
sebagai pembuka tulisan tahun 2020,
Sis kongsikan moment besar utk tahun ni bersama kalian🌷

Bolehkan? ☺

HADIAH ❤



 




Hadiah daripada Allah SWT.
Dulu dia asing, langsung aku tak kenal.
Disaat aku cakap 'Yes', kepada Allah jua aku bertawakkal.

Ramai orang ingat kitorang ni dah lama kenal padahal jumpa 10 kali pun tak sampai.
Ngehngeh.

First time jumpa tak sampai 10 minit.
Aku bg 2 sachet Minkaffe.
Sweetkan aku? πŸ˜‚

Then teruskan perancangan dan perjalanan untuk bertunang seterusnya bernikah.

I always asked Allah,
Betul ke dia untuk aku?
'' Jika Benar dia untukku, permudahkanlah ya Allah''

And Alhamdulillah.
Its going smoothly.

13.8.19
Tunang

14.3.20
Nikah

15.3.20
Walimah

18.3.20
PKP

Rezeki kami.
Honeymoon free.
 3 bulan.
Suku tahun.
Alhamdulillah πŸ˜…

(but pasni kena double triple honeymoon trip lah kan? πŸ€ͺ)

Dear awak,
if you read this i just wanna let you know that i'm glad to have you as my nakhoda.
Semoga awak sentiasa diberikan kesabaran dalam melayani kerenah saya.
Besi diluar, tisu didalam.
Aaaagitteww.
Saya minta dengan Allah supaya diberikan lelaki yg baik, yg boleh sabar dengan saya, yg boleh terima saya dari A-Z.
Allah hadiahkan awak.
Ai wov yu 😘

Selepas 3 bulan, baru berpeluang menulis disini.
Mood baru mari.
Hehe.
Nanti kita sambung lagi 😊

Doakan kesejahteraan rumahtangga kami ya? ❤
Semoga rahmat dan kasih sayang Allah SWT jua sentiasa bersama kalian yg mendoakan kebaikkan buat kami.

Salam sayang,
Ciknad 😘




No comments:

Post a Comment

Bismillah.. Alhamdulillah.. Yeahhh selepas hampir setahun sis datang lagi πŸ˜† Sebab kononnya nak berblog dengan laptop, pastu segala b...